Bemutatkozás

Kedves Barátom!
KarácsonyGyörgy


Karácsony György vagyok,
A honlapomon megismerheti a biokókuszzsír és az omega 3-6-9 olaj egészségjavító hatásait,

 

Keresés

Ajándék az egészsége megőrzéséhez
Figyelem! Álruhás gyilkos van a konyhájába.
Népbetegséget okozó tévhitek az étolajok használatánál című e-book.
Megmutatja hogyan tudja a háziasszony családja egészségét javítani a zsírok és olajok helyes használatával.

Töltse le most az ingyenes e-könyvet

Keresztnév:*
E-mail cím:*

A feliratkozóknak ezen kívül 4 naponként értékes információkat, küldök a kókuszzsír csodálatos tulajdonságairól. Megtudhatja, hogy a népbetegségeket hogyan előzheti meg vagy kezelheti, a kókuszzsír és Omega zsírsavak használatával.
A levél sorozatból megtud mindent az Omega zsírsavakról és a kókuszzsírról. Amit érdemes tudni a zsírokról-olajokról, a hosszú egészséges élethez!

Receptek

izletesreceptek Ízletes receptek »

Kókuszsír használatához 

 

 

diétásreceptek Diétás receptek»

Speciális receptek betegségcsoportokra bontva 

 

 

Kedvezményes vásárlás


 Törzsvásárlói rendszerünk
  inlernet.jpg
 
 
 
 
 
 
 
Csatlakozzon a Inlernet
törzsvásárlói rendszerünkhöz ami segít Önnek a
 
 
 
Üzleti oldal
 
Viszonteladói és kereskedői lehetőségek!
 
Cukorbetegség

Hogyan javíthatja a cukorbeteg az egészségét ízletesen és egyszerűen?

Ízletes és eredményes diéta az egészségvédő zsírok-olajok használatával

 

 A modern társadalmat sújtó számtalan katasztrófa közül az egyik a cukorbetegség…

A múlt század eleji felbukkanása óta szinte a semmiből az egyik legégetőbb egészségügyi kérdéssé nőtte ki magát mindössze száz év alatt. Ma a fejlett nyugati társadalmak hatodik legnagyobb gyilkosa. A cukorbetegség azonban nem csak halálhoz vezethet, de veseelégtelenséget, szívbetegséget, magas vérnyomást, stroke-ot, szürke hályogot, idegrendszeri megbetegedéseket, halláskárosodást és vakságot is okozhat. A legújabb kutatások alapján a lakosság 45 százaléka a cukorbetegség felbukkanásának fenyegető árnyékában él.

 

 A jelenleg legelterjedtebb javaslat az, hogy mindenféle zsír bevitelét radikálisan csökkenteni kell. Kerülni kell a telítetlen zsírsavakat, tartalmazó étolajat és a telített zsírsavakat tartalmazó állati zsiradékokat. Az eddigi gyakorlat sokat segíthet a kialakult cukorbetegség kezelésében de a szervezet egészséges működéséhez nem megfelelő.

 

A zsiradékok a táplálkozásunk és egészségünk alapját képezik. A bennük található zsírsavak segítik az egészséges életet és a betegségek megelőzését. A zsírsavak hiánya a testünket kimeríti rövid időn belül fáradtá, erőtlenné és a többi betegségre is hajlamossá, teszi szervezetünket. Hosszútávon ez a megoldás nem javít hanem ront a beteg életminőségén. Az egészség megőrzéséhez szükséges a zsírok, olajok használata a táplálkozásban.

 

 Ugyanakkor úgy tűnik, hogy a legnagyobb bűnös a telítetlen és többszörösen telítetlenzsírsavakat tartalmazó étolaj (amivel sütünk) helytelen használata súlyos tényezője a betegségek kialakulásának. A telített zsír szintén szigorúan tiltott, mert növeli a szívbetegségek kialakulásának kockázatát és nehéz emészteni.

 

 

Miért egészségtelenek az étolajok

      Növényi étolajok napra forgó olaj kukorica olaj:

  1. Tanulmányok kimutatták, hogy amikor a többszörösen telítetlen zsírok elvegyülnek a sejtstruktúrában, a sejtek azon képessége, hogy összekapcsolódjanak az inzulinnal, csökken, így kevesebb glükózt képesen felvenni. Más szavakkal a “zár” amely kinyitja a sejteket a glükóz előtt, megrongálódik, ha túl sok többszörösen telítetlen zsírt fogyasztunk (sütőolajok). Ezután az inzulin már nem lesz képes “kinyitni az ajtót”. A többszörösen telítetlen zsírokat ráadásul nagymértékben oxidálják a szabad gyökök.
  2. Mivel az étolajokban telítetlen zsírsavak találhatók használatkor a telítetlen zsírsav elég és e közben keletkező káros méreganyagok és transzzsírsavak egészségrontó hatása is jelentkezik, amit már sok cikkben leírták. A méreganyagok számtalan betegség előidézői PL cukorbetegség, szív és érrendszeri, pajzsmirigy alul működés, elhízás, rák, stb.
  3. Ha étolajat, használ nagy mennyiségű Omega-6 zsírsavat, eszik valójában. Az omega-6 zsírsavból termelődő prosztaglandin magas vérnyomáshoz vezethet, nem csoda hogy minden harmadik ember küzd ezzel a problémával 

Szinte valamennyi természetes zsírsav, így a növényi olajok is, az úgynevezett cisz-konfigurációban fordul elő, azaz a szénatomokon lévő hidrogénatomok a molekulának ugyanazon az oldalán találhatók. Ez olyan alakzat, amely illik a szervezetünk sejtjeihez, s így lehetővé teszik, hogy a zsírok kifejtsék speciális biológiai tevékenységüket. Sajnos ezt a lényegi jelentőségű cisz-konfigurációt teszik tönkre a modern feldolgozó eljárások: a hevítés, a hidrogénezés, a fehérítés és a szagtalanítás. Ezáltal az egészséges cisz-konfiguráció átváltozik egészségkárosító transz-konfigurációra. Az átalakítással a hidrogénatomok a zsírsavmolekula szembefekvő oldalán helyezkednek el, s ekkor a molekula kiegyenesedik. A transz-zsírok így a sejtmembránba kerülnek, áteresztővé teszik azt, miáltal a sejt anyagcseréje felbomlik és lehetővé válik a mérgezőanyagok behatolása. A sejtmembránokba épült transz-zsírok rendellenes sejtműködést okoznak, amely a szív- és érrendszeri, a rákos megbetegedésekben és a cukorbetegség, stb. kialakulásában is szerepet játszanak A margarin, tehát akkor is egészségtelen lenne, ha tisztán Omega-3 zsírsavakból állna! A transz-zsírsavak tehát sajnos növelik a koleszterinszintet, akkor is, ha azok nem tartalmaznak koleszterint. A máj koleszterin-termeléssel próbálja eltávolítani a mérgezőanyagként azonosított transzzsírsavakat                                                              

Várhegyi László bioenergetikus, természet gyógyász

 

 

  • Miért egészségtelenek a telített zsírok.

    1. Telített zsírok Sertés zsír liba zsír: telített zsírsavakat tartalmaznak nehéz az emésztésük, és a  használatuk eltömíti az artériákat, emiatt kerülendők

  • Mi a megoldás?


  • Ha megismeri az egészséges zsírsavakat tartalmazó zsiradékokat és megfelelő használatát átülteti a gyakorlatba, akkor kiderül hogy a betegségeket rizikója töredékére csökkenthető.

    Ön javíthatja az egészségét, elkerülheti a hízást és a pajzsmirigy problémákat, segítheti a kialakult cukorbetegség kezelését és számtalan más betegséget is, megelőzhet

     

     

    Felmerül a kérdés, mivel főzzön, süssön, és hogy használjuk az étolajakat?

     

    Létezik egy zsír, amelyet minden cukorbeteg félelem nélkül fogyaszthat. Ez pedig nem más, mint a kókuszzsír, amely nem csak, hogy nem járul hozzá a diabéteszhez, de segít szabályozni a vércukrot, miáltal csökkenti a betegség hatásait.

     


    Változtasson főzőanyagain, a következő módon

    1. Cserélje le de legalább csökkentse a magas Omega 6 tartalmú étolajak használatát és ha főzéshez étolajat használ, csak pároljon vele (ne süssön).
    2. Sütéshez, főzéshez használjon stabil szerkezetű kókuszzsírt Epidemiológiai kutatások kimutatták, hogy a kókuszt fogyasztó populációk világszerte ellenállóbbak a szívbetegségekkel szemben. Ez az immunitás nem genetikai eredetű, hanem az étrenden múlik. Shorland és kollegái kimutatták, hogy Polinézia nagy kókuszzsír fogyasztással bíró lakóinak sokkal alacsonyabb a koleszterin szintje és kisebb arányban fordul elő körükben az érelmeszesedés, mint a nyugati típusú táplálkozási szokásokat követő szigetlakók vagy európaiak között.
    3. A növényi olajokból a hidegen préseltet használja salátához.
    4. Használjon Omega 3-6 zsírsavakat, tartalmazó, táplálék-kiegészítő olajkeveréket. Az Omega 3 Az esszenciális zsírsavak legfontosabb szerepe, hogy belőlük hormonszerű anyagok szintetizálódnak, amelyek fontos szerepet játszanak egyes folyamatok szabályzásában, mint pl. a koleszterinszint, a vérnyomás, hormonok szintézise, védekezés, stb
    5.  Csökkentse az egészségtelen cukrok használatát, helyettesítse kalória mentes Stevia édesítővel.

    .

     

                                          Változtasson főzési szokásain!

    Kezdje el másképpen használni az étolajat, illessze be az egészséges zsírsavakat tartalmazó olajokat az étrendjébe, ezzel gyakorlatilag alapjaiban tudja javítani az egészségét.

     

     

    Az egészséges étkezés megteremtéséhez szükségessé vált a változtatás, csere. Sajnos mostanáig nem volt megfelelő lehetőség a zsírok és étolajok helyettesítésére, mert nem volt más megoldás.  De ez megváltozott, mert megismertük és már nálunk is elérhető a természet csodálatos ajándéka a Kókuszzsír/olaj

     

                         

     

    Izletes és egészséges diéta a kókuszzsír használatával: Létezik egy zsír, amelyet minden cukorbeteg félelem nélkül fogyaszthat

  • A cukorbetegdég megelőzésében és kezelésében fontos szerpet játszik az Omega 3-6-9 olajkeverék: A nélkülözhetetlen zsírsav az egészséghez   

 

 

A megfelelő zsírsavak használatával Ön rövid idő alatt javíthatja az egészségét

 

Hogyan javíthatja a cukorbeteg az egészségét ízletesen és egyszerűen?

Ízletes és eredményes diéta az egészségvédő zsírok-olajok használatával

 

 A modern társadalmat sújtó számtalan katasztrófa közül az egyik a cukorbetegség…

A múlt század eleji felbukkanása óta szinte a semmiből az egyik legégetőbb egészségügyi kérdéssé nőtte ki magát mindössze száz év alatt. Ma a fejlett nyugati társadalmak hatodik legnagyobb gyilkosa. A cukorbetegség azonban nem csak halálhoz vezethet, de veseelégtelenséget, szívbetegséget, magas vérnyomást, stroke-ot, szürke hályogot, idegrendszeri megbetegedéseket, halláskárosodást és vakságot is okozhat. A legújabb kutatások alapján a lakosság 45 százaléka a cukorbetegség felbukkanásának fenyegető árnyékában él.

 

 A jelenleg legelterjedtebb javaslat az, hogy mindenféle zsír bevitelét radikálisan csökkenteni kell. Kerülni kell a telítetlen zsírsavakat, tartalmazó étolajat és a telített zsírsavakat tartalmazó állati zsiradékokat. Az eddigi gyakorlat sokat segíthet a kialakult cukorbetegség kezelésében de a szervezet egészséges működéséhez nem megfelelő.

 

A zsiradékok a táplálkozásunk és egészségünk alapját képezik. A bennük található zsírsavak segítik az egészséges életet és a betegségek megelőzését. A zsírsavak hiánya a testünket kimeríti rövid időn belül fáradtá, erőtlenné és a többi betegségre is hajlamossá, teszi szervezetünket. Hosszútávon ez a megoldás nem javít hanem ront a beteg életminőségén. Az egészség megőrzéséhez szükséges a zsírok, olajok használata a táplálkozásban.

 

 Ugyanakkor úgy tűnik, hogy a legnagyobb bűnös a telítetlen és többszörösen telítetlenzsírsavakat tartalmazó étolaj (amivel sütünk) helytelen használata súlyos tényezője a betegségek kialakulásának. A telített zsír szintén szigorúan tiltott, mert növeli a szívbetegségek kialakulásának kockázatát és nehéz emészteni.

 

 

Miért egészségtelenek az étolajok

      Növényi étolajok napra forgó olaj kukorica olaj:

  1. Tanulmányok kimutatták, hogy amikor a többszörösen telítetlen zsírok elvegyülnek a sejtstruktúrában, a sejtek azon képessége, hogy összekapcsolódjanak az inzulinnal, csökken, így kevesebb glükózt képesen felvenni. Más szavakkal a “zár” amely kinyitja a sejteket a glükóz előtt, megrongálódik, ha túl sok többszörösen telítetlen zsírt fogyasztunk (sütőolajok). Ezután az inzulin már nem lesz képes “kinyitni az ajtót”. A többszörösen telítetlen zsírokat ráadásul nagymértékben oxidálják a szabad gyökök.
  2. Mivel az étolajokban telítetlen zsírsavak találhatók használatkor a telítetlen zsírsav elég és e közben keletkező káros méreganyagok és transzzsírsavak egészségrontó hatása is jelentkezik, amit már sok cikkben leírták. A méreganyagok számtalan betegség előidézői PL cukorbetegség, szív és érrendszeri, pajzsmirigy alul működés, elhízás, rák, stb.
  3. Ha étolajat, használ nagy mennyiségű Omega-6 zsírsavat, eszik valójában. Az omega-6 zsírsavból termelődő prosztaglandin magas vérnyomáshoz vezethet, nem csoda hogy minden harmadik ember küzd ezzel a problémával 

Szinte valamennyi természetes zsírsav, így a növényi olajok is, az úgynevezett cisz-konfigurációban fordul elő, azaz a szénatomokon lévő hidrogénatomok a molekulának ugyanazon az oldalán találhatók. Ez olyan alakzat, amely illik a szervezetünk sejtjeihez, s így lehetővé teszik, hogy a zsírok kifejtsék speciális biológiai tevékenységüket. Sajnos ezt a lényegi jelentőségű cisz-konfigurációt teszik tönkre a modern feldolgozó eljárások: a hevítés, a hidrogénezés, a fehérítés és a szagtalanítás. Ezáltal az egészséges cisz-konfiguráció átváltozik egészségkárosító transz-konfigurációra. Az átalakítással a hidrogénatomok a zsírsavmolekula szembefekvő oldalán helyezkednek el, s ekkor a molekula kiegyenesedik. A transz-zsírok így a sejtmembránba kerülnek, áteresztővé teszik azt, miáltal a sejt anyagcseréje felbomlik és lehetővé válik a mérgezőanyagok behatolása. A sejtmembránokba épült transz-zsírok rendellenes sejtműködést okoznak, amely a szív- és érrendszeri, a rákos megbetegedésekben és a cukorbetegség, stb. kialakulásában is szerepet játszanak A margarin, tehát akkor is egészségtelen lenne, ha tisztán Omega-3 zsírsavakból állna! A transz-zsírsavak tehát sajnos növelik a koleszterinszintet, akkor is, ha azok nem tartalmaznak koleszterint. A máj koleszterin-termeléssel próbálja eltávolítani a mérgezőanyagként azonosított transzzsírsavakat                                                              

Várhegyi László bioenergetikus, természet gyógyász

 

 

  • Miért egészségtelenek a telített zsírok.

    1. Telített zsírok Sertés zsír liba zsír: telített zsírsavakat tartalmaznak nehéz az emésztésük, és a  használatuk eltömíti az artériákat, emiatt kerülendők

  • Mi a megoldás?


  • Ha megismeri az egészséges zsírsavakat tartalmazó zsiradékokat és megfelelő használatát átülteti a gyakorlatba, akkor kiderül hogy a betegségeket rizikója töredékére csökkenthető.

    Ön javíthatja az egészségét, elkerülheti a hízást és a pajzsmirigy problémákat, segítheti a kialakult cukorbetegség kezelését és számtalan más betegséget is, megelőzhet

     

     

    Felmerül a kérdés, mivel főzzön, süssön, és hogy használjuk az étolajakat?

     

    Létezik egy zsír, amelyet minden cukorbeteg félelem nélkül fogyaszthat. Ez pedig nem más, mint a kókuszzsír, amely nem csak, hogy nem járul hozzá a diabéteszhez, de segít szabályozni a vércukrot, miáltal csökkenti a betegség hatásait.

     


    Változtasson főzőanyagain, a következő módon

    1. Cserélje le de legalább csökkentse a magas Omega 6 tartalmú étolajak használatát és ha főzéshez étolajat használ, csak pároljon vele (ne süssön).
    2. Sütéshez, főzéshez használjon stabil szerkezetű kókuszzsírt Epidemiológiai kutatások kimutatták, hogy a kókuszt fogyasztó populációk világszerte ellenállóbbak a szívbetegségekkel szemben. Ez az immunitás nem genetikai eredetű, hanem az étrenden múlik. Shorland és kollegái kimutatták, hogy Polinézia nagy kókuszzsír fogyasztással bíró lakóinak sokkal alacsonyabb a koleszterin szintje és kisebb arányban fordul elő körükben az érelmeszesedés, mint a nyugati típusú táplálkozási szokásokat követő szigetlakók vagy európaiak között.
    3. A növényi olajokból a hidegen préseltet használja salátához.
    4. Használjon Omega 3-6 zsírsavakat, tartalmazó, táplálék-kiegészítő olajkeveréket. Az Omega 3 Az esszenciális zsírsavak legfontosabb szerepe, hogy belőlük hormonszerű anyagok szintetizálódnak, amelyek fontos szerepet játszanak egyes folyamatok szabályzásában, mint pl. a koleszterinszint, a vérnyomás, hormonok szintézise, védekezés, stb
    5.  Csökkentse az egészségtelen cukrok használatát, helyettesítse kalória mentes Stevia édesítővel.

    .

     

                                          Változtasson főzési szokásain!

    Kezdje el másképpen használni az étolajat, illessze be az egészséges zsírsavakat tartalmazó olajokat az étrendjébe, ezzel gyakorlatilag alapjaiban tudja javítani az egészségét.

     

     

    Az egészséges étkezés megteremtéséhez szükségessé vált a változtatás, csere. Sajnos mostanáig nem volt megfelelő lehetőség a zsírok és étolajok helyettesítésére, mert nem volt más megoldás.  De ez megváltozott, mert megismertük és már nálunk is elérhető a természet csodálatos ajándéka a Kókuszzsír/olaj

     

                         

     

    Izletes és egészséges diéta a kókuszzsír használatával: Létezik egy zsír, amelyet minden cukorbeteg félelem nélkül fogyaszthat

  • A cukorbetegdég megelőzésében és kezelésében fontos szerpet játszik az Omega 3-6-9 olajkeverék: A nélkülözhetetlen zsírsav az egészséghez   

 

 

A megfelelő zsírsavak használatával Ön rövid idő alatt javíthatja az egészségét

 

Ajánlja ismerőseinek...

 
< Előző   Következő >

Ajánlás

naturwellkonyv.jpgEGÉSZSÉG – IGAZSÁG!
 
Helyettesíthető-e a sütésnél –főzésnél jelenleg használt zsír és étolaj?
A bio kókuszzsír  az orvos véleményének tükrében
 
 
 naturwell2.jpg






Használja a ingyenes tápanyagkalkulátort az egészséges tálálko-
 

Bejelentkezés

Bejelentkezés a zárt tartalmakhoz  





Elfelejtette jelszavát vagy felhasználónevét?
Még nincs fiókja? Regisztráljon

Vevő vélemények

51 éves vagyok. Tíz éve küszködöm pajzsmirigy problémával. Mivel alulműködéses betegségem van, hormonpótlás szükséges. Tudvalevő, hogy a hormonpótlás, sajnos súlygyarapodással jár együtt, ami étkezéstől független. Az első időkben mindjárt 15 kg-ot híztam, ami teljesen elszomorított, mert nagyon hiú vagyok. Megoldást kerestem a problémámra.
 
 

Nyerjen egy egészség csomagot!

Minden hónapban kisorsolok egy 250ml-es Perfekt Balancet és 450gr-os kókuszzsír-t tartalmazó csomagot a vélemény bekűldők között évvel szetném megköszönni hogy segítette a munkámat
Ön is írjon véleményt!

Legyen Ön a szerencsés!
 

Alkalmazási területek

 
 A könnyebb tájékozodás érdekében ezen az oldalon összegyújtottem azokat az alkalmazási területeket és betegségeket amelyeknél segítséget nyújthat önnek a kókuszzsír és a Omega 3-6 tartalmú olaj. 
 

 




Ajándék az egészsége megőrzéséhez


Figyelem! Álruhás gyilkos van a konyhájába.
Népbetegséget okozó tévhitek az étolajok használatánál című e-book.

Megmutatja hogyan tudja a háziasszony családja egészségét javítani a zsírok és olajok helyes használatával.

Töltse le most az ingyenes e-könyvet

hirlevel
Keresztnév:*
E-mail cím:*

A feliratkozóknak ezen kívül 4 naponként értékes információkat, küldök a kókuszzsír csodálatos tulajdonságairól. Megtudhatja, hogy a népbetegségeket hogyan előzheti meg vagy kezelheti, a kókuszzsír és Omega zsírsavak használatával.
A levél sorozatból megtud mindent az Omega zsírsavakról és a kókuszzsírról. Amit érdemes tudni a zsírokról-olajokról, a hosszú egészséges élethez!

Elérhetőségeim: 1072 Budapest, Nagydiófa u. 6.
Mobiltelefonszám: +36 70 611 79 76
PR Csoport: Hírek | Verdes János
[x Bezár]

Ajándék az egészsége megőrzéséhez

 

A Dinamikus egészséges élet titkai hírlevél sorozat

Iratkozzon fel az ingyenes hírlevél sorozatra és töltse le az ajándék e-könyvet  amiből megtudhatja, hogy hol kezdődött a táplálkozási csapda. 

 

Figyelem! Álruhás gyilkos van a konyhájába.
"Népbetegséget okozó tévhitek az étolajok használatánál"   című e-book.

 Megdöbbentő igazság a helytelen használat következményeiről, és az Omega zsírsavak fontosságáról:

Töltse le most az ingyenes e-könyvet

hirlevel
Keresztnév:*
E-mail cím:*

A feliratkozóknak 4 naponként értékes információkat küldök az egészséges dinamikus élet megvalósításához. Megtudhatja, hogy a népbetegségeket hogyan előzheti meg vagy kezelheti, az egészségvédő zsírsavak használatával. 
A levél sorozatból megtud mindent az Omega zsírsavak, és a kókuszzsír fontosságáról és használatáról. 
Amit tudni kell a zsírokról, olajokról, a hosszú egészséges élethez!